من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بار آخر. . .

بــــــعد یه عــــمر آزگــــــار، میگی دلــــت جایی اســـــیره

تــــــو دیگه رفــــتنی شدی، هرچی بگم من دیگه دیــــــره

دنـــــبال عــــــشق تـــــازه ای، دنــــبال بــــــازیچه نـــــــو

مـــــن با تو کاری ندارم، هـــــرجا دلــــت میخواد بـــــــرو

ایـــن دفعه بار آخره، هر روز یکی از دل تو دل مـــــــیبره

برو بذار تموم بشه، اون که دلش میخواد بره باید بـــــــره

من دیگه طاقت ندارم، به خدا من به گریه عادت نــــــدارم

بـــــرو اگه باید بــــری، من دیــــگه دوســـــتت نـــــــدارم

حــــالا که ایـــن جوری شدی، رو دل من پاتو مـــــــیذاری

بــــــرو که راضیم منم، تو دیـــگه احـــــساسی نـــــــداری

راهــــی نذاشتی واسه من، این دل بی هــــــواس مــــــــن

نـــــباید عــــــاشقت میشد، اینه حــــالا تـــــقاص مـــــــــن

......................................................................................

آهنگ جدید و بسیار زیبای کیـوان داوودی به نام باره آخر ...

( ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : مرتضی پاشایی )


MP3 320  

Keyvan Davoudi - Bare Akhar  

MP3 128

Keyvan Davoudi - Bare Akhar 

...............................................................................

عیدتون مبارک. اینم عیدی من به شما...

...............................................................................

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ابولفضل فلاح به نام چته رفیق ...
 
( ترانه و آهنگ و تنظیم : ابولفضل فلاح )


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ابولفضل فلاح به نام چته رفیق 

 

MP3 320

Abolfazl Fallah - Cheteh Refigh

 

 

MP3 128

 Abolfazl Fallah - Cheteh Refigh



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت2:09---9 مرداد 1391
جونم وبلاگ
موفق باشی به وبلاگ منم یه سقوطی بنما


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت23:46---8 مرداد 1391

ز سكوت پرسيدم براى بهترين دوستم چه بنويسم ؟ گفت بنويس ما را چون روزگار فراموش نكن ...
salam dadash che ajab kardi oomadi ba maram . rasti up boodama hatman bekhoon. mersi k yadi az ma kardi daash. bazam bia. fe'lan


nashenas
ساعت18:37---20 تير 1391
salam. aliiiiii bood. be manam sar bezan

Amir
ساعت21:40---17 تير 1391
salam
خیلی خیلی ممنون ازاینک اومدی
واقعا وبلاگه خوشملی داری
همینطور ک گفتم اگه خواسی میتونی نویسنده بشی


سروه
ساعت12:50---15 تير 1391
سلام دوست من
من مدیر وبلاگ نیوه مانگ هستم
مرسی که بهم سر زدی
وب قشنگی داری
من لینکت می کنم
توام اگه دوس داشتی من رو لینک کن
مرسی
سروه


sajjad
ساعت12:44---15 تير 1391
خیلی خوب بود دوست عزیز.
kio.loxblog.com


my love
ساعت10:48---15 تير 1391
گر پرده زرخ باز نمايد مهدي(عج)
از خلق جهان دل بربايد مهدي(عج)
اي شيعه چنان منتظر مولــي باش
گويي که همين جمعه بيايد مهدي(عج
.
.
.
سلام. من آپ کردم، منتظرت هستم.


Asal
ساعت1:37---15 تير 1391
salaaam tnx khabaram kardiiiii
me3le hamishe aliiiiiiii


ghasem
ساعت0:07---15 تير 1391
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی اگه وقت کرده بازم بیا وبلاگت هم خوشگله رفیق پیشنهاد میکنم اهنگ های حجت درولی روهم بزار

مسعود
ساعت21:47---14 تير 1391
ممنون که اومدی نظر گذاشتی .تو هم وب بسیار جالبی داری موفق باشی دوست خوبم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 1033
بازدید کل : 195123
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1